Hoe een betere online reputatie de omzet stimuleert

Inhoudsopgave

Kijk met ons mee hoe uw online reputatie en lokale marketingstrategieën de omzet voor uw bedrijf kunnen verhogen en tegelijkertijd valkuilen kunnen vermijden.

Met gast Raj Nijjer van Edge duiken we in de omzetimpact die uw online reputatie kan hebben, en waarom deze reputatieopbouw cruciaal zou moeten zijn in uw planning.

Sluit u aan bij uw gastheer Loren Baker, terwijl hij en Raj bespreken hoe u verspillende strategieën van lokale marketing en bedrijven met meerdere locaties kunt vermijden, plus een paar tips over hoe een goede reputatie kan helpen toptalent aan te trekken en te behouden.

(01:14) – Raj’s achtergrond en reis naar Edge.
(02:44) – Edge’s concept van door werknemers aangedreven groei en de connectie ervan met Google Reviews.
(10:34) – Hoe beoordelingen bijdragen aan lokale SEO.
(11:27) – Klantgericht einde: diepgaande beoordelingen en personalisatie.
(13:24) – Opvallen in moordende concurrentie: franchises en servicebedrijven.
(14:37) – Medewerkers motiveren en transparante erkenning door middel van beoordelingen.
(20:49) – Reputatiebeheer en erkenning van medewerkers.
(45:06) – Behoud van werknemers tijdens uitdagingen zoals de COVID-19-pandemie.

We moedigen bedrijven aan om positieve beoordelingen te versterken en van de negatieve beoordelingen te leren. – Raj Nijjer, 5:34

Nu wint niet alleen het merk en het bedrijf, maar werknemers kunnen zich ook geweldig voelen, of een persoon kan zich geweldig voelen over het werk dat ze hebben gedaan. – Raj Nijjer, 9:21

Positieve recensies zijn zo belangrijk. Er is één statistiek die ik op uw site heb gelezen: 53% van de klanten gaat niet naar een bedrijf met een beoordeling onder de vier sterren. – Loren Baker, 15:21

Ik denk dat de injectie van het motiveren en erkennen van uw medewerkers terwijl ze deze service verlenen iets is waar we erg trots op zijn, omdat we kunnen zien welke medewerkers het echt goed doen. En dan kun je dat dupliceren. – Raj Nijjer, 21:44

Ons doel is om marketing te combineren met operationele uitmuntendheid. Je wilt mensen verantwoordelijk houden, vooral als je ze beloont. – Raj Nijjer, 30:53

Ik denk dat COVID elke bedrijfseigenaar één ding heeft geleerd: het behouden van werknemers en hoe moeilijk het is geweest om mensen te vinden. Wanneer er een verhuizing plaatsvindt, brengt dit uw bedrijf echt in gevaar als u het niet goed plant. Dus als je je supersterren wilt behouden, verlies ze dan nooit. – Raj Nijjer – 41:10

Genoemde bronnen:

Maak contact met Raj Nijjer:

Raj is hoofd Marketing voor Edge, een door medewerkers aangestuurd groeiplatform voor servicemerken. Voorheen was hij CMO van Refersion (overgenomen) en bekleedde hij leidinggevende marketingfuncties bij Yotpo en Yext (IPO in 2017). Raj bracht ook meer dan negen jaar door bij Godaddy (IPO in 2015) in leiderschapsrollen bij het lanceren van innovatieve productlijnen met meer dan tien uitgegeven patenten, wat leidde tot een PE-buyout en een IPO.

Raj is ook fractioneel CMO voor technologiestartups in de begin- en middenfase. Raj behaalde zijn Bachelors of Science in International Management en zijn MBA aan de WP Carey School of Business aan de Arizona State University.

Verbinden op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rajnijjer/
Volg hem op Twitter:

Neem contact op met Loren Baker:

Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Connect met hem op LinkedIn: